dijous, 30 de juliol del 2009

Agraïments

Llatinoamèrica ProjecCAT ha estat molt més que una mostra itinerant de cultura contemporània. Tal com s’havia ideat i impulsat, ha aconseguit donar un pas conscient i decidit per generar espais de trobada entre col•lectius que utilitzen el llenguatge audiovisual com a eina per mostrar les realitats canviants i tan diverses que tenen lloc a l’altra banda de l’oceà, a Llatinoamèrica. Però que a la vegada es construeixen des de Catalunya.

Establir ponts de diàleg bidireccionals i enriquidors ha estat una de les vessants de la mostra que més ens ha complagut. Quatre Zooms. Quatre espais. Més de 10 dies. Un objectiu: projectar per transformar l’imaginari de moltes persones. Hem creat així un espai de coneixença per compartir que s'anirà reformulant amb l'aportació de totes i tots plegats en el futur.

Des de l'organització de Llatinoamèrica ProjecCAT de Fedelatina volem agrair especialment el suport de l'Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona, l'Institut de Cultura de Barcelona i el Departament de Cultura i de Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya.


Al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) i al Museu d'Història de Barcelona per la seva acollida i col.laboració.


A totes les associacions i col.lectius de Llatinoamèrica ProjecCAT -els protagonistes d'aquesta mostra- que han participat i han col.laborat en el contingut i el procés d'aquest projecte.



Llatinoamèrica ProjecCAT ha sido mucho más que una muestra itinerante de cultura contemporánea. Tal como se había ideado e impulsado, ha conseguido dar un paso consciente y decidido para generar espacios de encuentro entre colectivos que utilizan el lenguaje audiovisual como herramienta para mostrar las realidades cambiantes y tan diversas que tienen lugar en el otro lado del océano, en Latinoamérica. Pero que a la vez se construyen desde Catalunya.


Establecer puentes de diálogo bidireccionales y enriquecedores ha sido una de las vertientes de la muestra que más nos ha complacido. Cuatro Zooms. Cuatro espacios. Más de 10 dias. Un objetivo: proyectar para transformar el imaginario de muchas personas. Hemos creado así un espacio de conocimiento para compartir que se irá reformulando con la aportación de todas y todos juntos en el futuro.

Desde la organización de Llatinoamèrica ProjecCAT de Fedelatina queremos agradecer especialmente el apoyo del Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona, el Institut de Cultura de Barcelona y el Departament de Cultura i de Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya.

Al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) y al Museu d'Història de Barcelona por su acogida y colaboración.


A todas las asociaciones y colectivos de Llatinoamèrica ProjecCAT -las y los protagonistas de esta muestra- que han participado y han colaborado en el contenido y el proceso de este proyecto.


1 comentari:

  1. Hola,

    quisiera contactar con la gente que organizasteis Llatinoamerica ProjecCAT, teneis algún email de referencia al que se os pueda escribir?.

    Me llamo Begoña y hago parte de una nueva ong vasca (KCD - Kultura, Communication y Desarrollo) que estamos organizando la primera edición del Festival Internacional de Cine Invisible "Filme Sozialak" en Bilbao, del 14 de septiembre al 8 de octubre.

    Espero tener noticias vuestras

    kcd.begoproyectos@yahoo.es

    ResponElimina